No surprise

Dagen lider nu mot sitt slut eller ja enligt klockan är den redan slut.. Har inte hänt något särskilt idag förutom att jag har varit och solat i hopp om att få tillbaka den fina brännan som man hade när man kom hem från Costa och dessutom hade färg kvar från Kreta. Låt mig åka utomlands nu..

Höjdpunkten denna dagen förutom middagen var såklart bion med Louise, Johan och Emil vi såg ju the hangover eller baksmällan som den heter på svenska. Vilken film, sjukt jävla rolig, jag vill också till vegas men vill dock komma ihåg vad jag gör när jag väl är där. Det verkar vara helt jävla galet typ som Costa fast 10 tusen gånger värre, inte värre bättre. 
Tillbaka till filmen den var jätte rolig som jag har redan har sagt / skrivit så se den ifall ni inte har gjort det. Hade kunnat gå och se på den en gång till så rolig som den var, tror ni har fattat det nu hihi.

I morgon är det midsommarafton mina vänner och nu kallar sängen så godnatt!
                                                                                                      



 

Brun och fin i underbara Costa Brava



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0