Mysig söndag

Jobbet igår gick bra förutom att det var grymt segt, var inte alls mycket folk men kanske för det var midsommardag. Annars var där mycket underligt folk men vad ska man göra?

Idag väckte min kära far mig klockan ett somnade fem så var grymt trött men tog mig i kragen och gick upp. Har varit i väg hela dagen med familjen, körde först till Västersjön där vi tog en liden picknick och sedan vidare till en annan brygga där det var tänkt att vi skulle bada men det var för kallt dock inte för pappsen. Sist men inte minst så körde vi till Råbocka och gick ner till stranden och tog en fika och kände på vattnet även här var det grymt kallt. Så idag har jag haft en riktigt mysig dag tillsammans med min älskade familj, blev pizza nu ikväll också och snart ska vi titta på film och kränga massvis med godis. Men i morgon är det fan i mig en ny vecka och nya tag!
                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0