Livet leker

Och dagarna som gått sen jag skrev sista har varit för jävla bra.

Onsdags: cider & mys på hampan med Louise, Emil & Johan.
Torsdags: myskväll med rashina :)
Fredag: skolan en liten snabbis, sen väla med Lojs köpte present till Karolina. På kvällen var det förfest här hos mig jag, Natalie, Kajjan och massa bra musik och självklart vin. Sedan var det dags för Swea där det var sjukt jävla kul, vem vill gå i ettan nu ingen ingen alls och ja ni kan fortsättningen vid detta laget.
Lördag: Sverige - Danmark med Kajjan kollade max i 5 min så intresserad är jag och det gick ju inte så himla bra heller så jag missade nog inget. Efter fotbollen drog vi ner till stan en runda och gick in på Pascha, riktigt fint där inne dock var det inte så mycket folk men på studenten eller någon annan helg kommer det förmodligen bli grymt kul!
                                                                                                                                                                          





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0