För jag har tagit studenten

Fy fan vad jag är bra ;D

Efter att ha läst vad Louise skrev i sin blogg sitter jag här nu och små bölar när jag tänker tillbaka på denna underbara dag, den bästa dagen hitills i mitt liv faktiskt.

Morgonen började med Champangefrukost hos Nathalie där hela underbara smtu3 var samlade. Vi signerade varandras mössor, drack champange givetvis och skrek en massa. Att det regnade gjorde mig absolut ingeting vad gör det när man ska ta studenten med världens underbaraste klass.

Upp till IH bar det där vi skulle fotograferas, viktigt var ju att höras mest och det gjorde vi. När klockan närmade sig halv tolv gick vi in till middagen med alla lärare och elever från Rönnowska. Det bjöds på mat, underhållning och 0.7 cider helt ok haha. Vi körde vår hemma meckade låt som inte var så populär bland dem andra eleverna kanske för att det stämmer att vi är dem bästa Rönnowska någonsin haft.

Utspringet var ja jag vet inte måste hålla med Louise fattigt som fan jag fattade typ inte att vi sprang ut. Men utanför stod min älskade familj + Dessie och jag fick kramar, blommor och min fina skylt när jag har glass i hela huvudet. Efter ett tag var det dags att samla ihop klassen och traska ner till Kärnan där det riktiga utspringet skulle äga rum. Halva klassen hann före och efter kom den andra skaran visslandes och skirkandes. Jag och Louise var nog dem enda som gick våra 7 varv runt Magnus Stenbocks statyn för vi blev av med alla andra.

Vid tre tiden var hela klassen samlade igen uppe på flaket för att bete sig ännu mer galet och skrika och vissla ännu mera och det gjorde vi vill jag lova. Det var grymt kul och jag lovar att allt hände på vårt flak,men det som hände på flaket stannar på flaket haha. Halv fem blev vi avsläppta på Rönnowska sista gången någonsin man behöver sätta sin fot där. Metsi hämtade mig och Louise och släppte av mig hemma där mamma och pappa hade gjort jätte fint i lägenheten med pynt och dylikt.

Jag fick en massa fina prestenter som jag är jätte glad för tack så jätte mycket allihopa! Åt god mat gjorde vi också, drack en massa gott och njöt av det trevliga sällskapet. Missade bussen ner till stan så jag fick ta taxi och väl nere i stan mötte jag upp Louise, Metsi, Linda och Dina blev en snabbis på Crom innan allt öppnat sen vidare till Swea hämta band. Efter det blev det Pascha och massa drinkar och sen gick jag till Swea igen blev av någon konstig anledning själv, men hittade min babe Louise igen sen också gick vi till Cardinal. Där resten av kvällen spenderades och jag hade sjukt kul dock blev det lite mycket av det goda, men man tar ju bara studenten en gång i livet!

Tack SMTU3 för 3 underbart fina, roliga & galna år, ni är bäst. Kommer aldrig glömma er och som dem sjunger i Grease we go together and we'll always be together ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0