1 Juni

Ny månad Juni - sommarmånad och temperaturen visar över 20 grader kan inte bli bättre. Tog första doppet i Sverige igår dessutom och just nu vill jag bara ut i solen. Får nog ta och lägga mig på baksidan till mamma kommer hem för då blir det stranden.

Om 11 dagar är det vår tur att springa ut från kärnan och sjunga fy fan vad vi är bra för vi har tagit studenten, längtar som in i norden. I morgon är det vår sista riktiga skoldag och det ska ju självklart bli skönt men även sorligt. Allt man gjort med sin klass, kommer verkligen sakna er smtu3 ♥

Och när man vaknar den 13 juni efter studenten är man vuxen på riktigt då börjar allvaret - jobb.

Men nu ska jag  först och främst njuta av vädret och livet, älska livet helt enkelt!



Jag & mina babes i lördes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0