Underbara sommar!

Livet leker och jag njuter för fulla muggar

Sedan jag skrev sist har det hänt en massa, dock bestod hela förra helgen av jobb på Cantina men jag trivs bra bakom gardrobsdisken med alla 40 + are som står och fylletradar.

Veckan har bestått av sol, bad, fest, fika, mys med dem bästa.

I måndags blev det stranden på dagen och på kvällen en fika på mezo med älskade Kajjan sen mys i hamnen, då joinade även mina babes Louise, Metsi och Angelina.
I tisdags blev det gröningen med ett härligt gäng och på kvällen förfest hos Katja där efter lite dricka på Hampan och sist men inte minst Tisdagsklubben på Cardan som blev ungefär lika galen som förra tisdagen. Okej inte riktigt blev inget amublans åkande och liknanade denna gången!
I går blev det stranden med Kajsa och på kvällen en go cider på Hampan med Louise & Kajsa vid halv elva fick jag knalla bort till jobb där det till en början var helt tomt. Men vid ett tiden kom folket och då blev det mycket trevligare, fast hade gärna bytat plats och festat loss med alla andra.

Idag har vi glassat på gröningen och i morgon blir det fest. Man kan inte annat än älska livet, i morgon ses vi i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0