Playan

Japps där har jag spenderat min dag idag och även igår. Idag blev det med mammsen, Louise som har kommit hem och med Linda. Tråkigt nog blev det ju molnigt vid tre tiden men som tur var så var vi nere på stranden redan vid elva halv tolv så vi fick solat ett bra tag innan solen gick i moln.

Sitter här nu och borde ta tag i mitt liv och gå in i duschen och börja fixa mig eftersom jag ska jobba ikväll, känner väl sådär inför det. Men jag vet att när jag väl är på jobb så är det inte så jobbigt, frågan är bara varför det är så jobbigt innan man väl är där? Hoppas och ber till alla vädergudar att det inte börjar regna innan klockan halv elva idag för jag ska cykla till jobb som vanligt, eftersom bussarna passar sjukt dåligt och för att jag vill röra på flärret.

Om ni ska ut idag får ni gärna komma förbi och säga hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0