Onsdag 15 juli

De senaste dagarna har jag spenderat på stranden iallafall igår och även ett litet tag i förrgår och idag såklart!

I måndags åkte jag hem till Kajjan på kvällen och skulle mysa på terassen, men det började regna så vi snacksade och tittade på film istället. Sen sov jag hos min sköna höna, igår blev det stranden med mammsen och på kvällen en fika var det tänkt. Kajsa och jag satte oss på Viva och tog varsitt glas vin och sedan gick vi till Hampan där Johanna med flera satt. Skulle bara stanna där ett tag sen åka hem men så blidde det inte, rosé beställdes in och det blev en riktig rolig och spontan utgång på tisdagsklubben på Cardinal. Tack för det tjejer!





Johanna, jag och Kajsa igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0