Lite uppdatering

Om de senaste dagarna..

I måndags var jag på bio med Kajjan girl och såg Brüno ju och den var så jävla sjuk haha, vi fick oss ett par goa skratt men det var väl inte världens bästa film precis. Tycker dock det är en film som  man måste ha sett!

Igår var jag bara hemma och tog det lungt till det var dags och handla present till min kära mamma. Pappa & jag hade dock inte lyckan på vår sida men till slut så fick det bli ett Thomas Saboo armband som jag ville ge från början. På kvällen åkte jag och min Lojs in till stan och satte oss på Viva och tog en fika. När vi kände oss klara där gick vi till Hampan och tog en liden cider, var fett sugen på att dra ut men hade bestämt mig för en cider bara sen hem och sova och så blev det också.  

Idag är jag trött som vanligt, extra trött för att jag vet att jag ska jobba ikväll. Men innan jobb ska vi äta på båten räkafton fy farao vad gott det ska bli.



Grattis älskade mami på födelsedagen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0