It's tuesday

Ja det är det men ikväll blir det ingen tisdagsklubben för min del. Ikväll hoppas vi att det inte regnar så vi kan bege oss till Båstad för att glassa runder och titta på rix fm festival. Just nu regnar det inte men vädret ser lite sådära ostadigt ut så vi får helt enkelt se hur det blir med den saken.

Igår exprimenterade jag lite väl mycket med mitt hår, skulle bara lägga i några slingar.. Resultatet blev för ljust är typ vit hårig okej inte riktigt men det passar inte till mina mörka ögonbryn dessutom är det gula slingor lite här och var. När jag hade färgen i håret räckte det dessutom inte så fick inhandla en till. Utväxten fanns självklart kvar så jag köpte ett blondsspray men inte hjälpte det. Tänkte nu när färgen inte var jätte toppen skulle jag klippa mig gick in på söderpunkten på sax in och säger hej jag vill klippa topparna och LITE uppklippt på det jag redan har. När jag kommer ut därifrrån har jag grymt mycket kortare hår förutom en liten jävla slinga som är lång. Har även en trappa på höger sida där fram typ 4 - 5 jack rakt in i håret, det är längre på ena sidan och ja det ser allmänt för jävligt ut. Måste nu lägga i ljusbruna slingor och klippa håret jämnt sen jävlar i det ska jag sätta i permanent löshår står inte ut med kort hår!!

Förutom detta leker livet mös med mina babes Louise och Kajsa igår och idag på dagen ska jag bara ta det lungt, nu kom solen dessutom hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0