Helgen lider mot sitt slut

Ja det gör den och det känns som jag inte har gjort någoting alls men det har jag ju självklart. Jag jobbade i fredags och det gick bra men var väldigt segt. Hela lördagen sov jag nästan bort och på kvällen var det dags för jobb igen men innan dess träffade jag Louise och tog en fika på viva, jag åt en räksallad och hon en tacotallrik. Men av någon konstig anledning drabbades vi båda två av någon sjuka så vi kunde knappt äta någoting haha. Louise gick i alla fall till sitt jobb vid tio tiden och jag knallade bort till Johannas och pratade lite med henne och sist men inte minst bort till mitt eget jobb.

Igår gick det inte lika segt, kanske för att Kajjan stod och pratade med mig i garderoben hur länge som helst och för att en massa andra människor pratade med mig. Dessutom fick jag massa dricks vilket självklart gjorde saken mycket roligare.

Känns som jag sovit bort denna dagen också men så blir det ju när man somnar klockan sex på morgonen. Ikväll ska jag iallafall mysa med Lojs för i morgon åker hon bort i några dagar, hade jag också velat..



Louise och jag på balen - underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Halsduks ägaren ;)

Vilka snyggingar! :)

2009-07-25 @ 00:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0