Festivalen 09

Då var denna festivalen också över och snabbt gick det, dessutom är man nu flera hundralappar fattigare!

Torsdagen började iallafall med att jag åkte in till stan med mamma och handlade lite smått och gott som jag behövde inför kvällens party. Och vid åtta tiden åkte jag hem till Mato där det var förfest för hela slanten med bland annat Frida, Louise & Metsi. När vi alla var goa och glada åkte vi in till stan där jag åt grymt god thaimat, köpte mig en klubba, satte mig med Louise av någon konstig anledning i ett öltält där det spelades hårdrock, drack cider, var inne på Swea och festade loss med mitt bankomatkort och avslutade min kväll inne på Tempel där det var dunka dunka till max.

Fredagskvällen invigdes med att jag och Louise lagade mat hemma hos henne, att grilla inomhus är väl fullt normalt? Efter klockan sex droppade allt folk in, många underbaringar från smtu3 och vi satt på Louises baksida och förfestade, åkte in till stan gjorde vi redan vid tio tiden eftersom Joddla med siv började spela klockan halv tio. Men vi hann se ett par låtar och fy fan vad dem är bra, man blir riktigt glad av deras musik faktiskt. Det måste ha sett roligt ut när vi fullt fixade med klänning och högklackade skor står och hoppar och dansar till deras musik. När Joddla spelat klart gick vi och satte oss i ett öltält där det var världens långsammaste service men det är väl så det blir under festivalen och när inkompetenta jävlar jobbar. Sedan blev det utgång på Cantina, Pascha och Cardinal. 

På Lördagen vaknar jag upp hemma hos Louise ensam varför kan vi ta en anann gång haha. Hela dagen när Louise kommit hem igen gjorde vi inte allt för många knop. Vi låg till och med och sov när våra gäster plingade på dörren nog nra. När kvällen kom blev det mat från Råå pizzeria och sedan blev det efter mycket om och men förfest på Louises baksida igen. Regnade som tusan, så typiskt när vi tänkt åka in tidigt och titta och äta allt som vi missat. Istället var vi inne klockan halv ett och gick direkt till Pascha. Avslutade givetvis kvällen på Cantina och sist blev det nattamat hos louise på morgonen innan vi somnade gott!

Tack alla babes som jag har spenderat denna festivalen med, har haft riktigt roligt. Ångrar dock att jag i prinicip inte sett något på festivalen och att jag bara åt en gång men det är sånt som händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0