En helg att minnas

Fredag började självklart med stranden och framåt eftermiddagen/kvällen mötte jag upp Louise på maxi skulle handlas mat och snacks inför kvällningen. Vi lagade sedan underbart god mat potatissallad med fetaost, tomat, rödlök och pesto och kycklingfilé som skulle vara grillad men vi fick aldrig igång elgrillen amatörer? ja, kan man säga. Stressade oss in i duschen och gjorde oss i ordning och vid halv åtta tiden kom alla babes och förfesten var i full gång. Några underbaringar från Smtu3 kom och vi hade som vanligt roligt, åkte in till stan när det börja mörkna och då blev det att sätta sig på någon uteservering. Dock fullt typ överallt så fick bli steakans uteservering. När de stängde redan vid ett hade vi ingen aning om vad vi skulle göra, så jag kom på den briljanta idén att vi skulle hälsa på vakterna på Cantina sedan gå vidare. Men vi fastande där och jag och Louise hade inte ens vett att gå när de stängde, precis innan Cardan stängde hann vi med en sväng där också och det blev en riktigt galen och rolig kväll!

Lördag fick inte allt för många knop gjorda, jag lyckades iallafall städa undan efter förfesten men fick ingen hjälp av min ännu mer döa vän Louise. När min bror kom hem cykla vi ner till stranden och tog ett kvällsdopp underbart skönt och sedan blev det pizza, pommes och Cola. Ännu senare på kvällen var det dags för mig och Louise att åka och jobba hel döa  fast åt vars ett håll, men klockan fem åkte vi hem tillsammans och nannade gott i min säng.

Tack Louise och alla andra för en grymt bra helg!


Kommentarer
Postat av: emmelie

roligt att man ens blev bjuden ju

2009-07-17 @ 19:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0