Ännu en helg

Som till större delen har bestått av jobb, men får tänka på pengarna!

I fredags var det grymt segt faktiskt, sjukt lite folk, bara de närmast sörjande så vi stängde till och med tidigare. Igår blev det upp och hoppa klockan elva efter 6 timmars sömn, för att göra ve sig och sedan bege sig till Moas dop i Raus kyrka. Två andra döptes också och efter dopet åkte vi hem till Jessica och Magnus som är föräldrar till Moa på dopfest, där bjöds det på god kyckling med potatissallad och vanlig sallad, tårta och läsk i massor.

Trött och jävlig var jag sen på kvällen men efter mycket om och men var jag påklädd och färdig fixad och fick för engångsskull skjuts till jobb och slapp cykla. Igår gick det betydligt mycket snabbare och när vi hade stängt och allt var klart blev det en liten sväng om Cardan med några arbetskamrater, där söp folk som fan den sista halvtimmen, fullast vinner eller hur var det nu?

Idag har jag inte gjort allt för många knop är trött som bara den har inte sovit många timmar denna helgen vill jag lova. Så i veckan ska jag sova och ta igen det jag missat som man inte kan, men jag inbillar mig att man kan det. Och det brukar ju vara så att när man tror på något så funkar det faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0