Älska livet

Nu är det slut på veckan och det är dags för fredagsmys ja Olws härliga låt som fastnar i huvudet.. Blir en hel del mys för mig idag till en början med god mat, godis och film men sen väntar jobb vid halv elva. Känner inte mig alls sugen på att gå och jobba eftersom jag är fruktansvärt trött men jag behöver pengar och när jag väl är där så är det ganska kul trots allt.

I förrgår det vill säga i onsdags var det dags för Endless summerclub på Cantina men innan dess skulle jag, Kajsa och Louise dela ut flyers utanför Sofiero där Thåström spelat vem är han ens? Gick bra förutom bussresan ner till stan igen, nu är det bevisat en gång för alla fulla vuxna människor beter sig sämre än fulla ungdomar herregud säger jag bara. Skrik, sjungande, trängsel för att komma på bussen, slagsmål, öltappande och liknande men det är lungt klaga gärna på oss ungdomar. Klockan tolv var vi på Cantina där det var helt dött men efter klockan ett blev det världens drag och vi hade det bra med våra gratis aquatini och shots. Blev riktigt kul och lyckat och självklart hade jag och Louise inte vett på att gå när de stängde men vid fyra tiden satt vi iallafall i taxi hem, nattmad blev det hos mig och aldrig förr har knäckemackor varit så roliga!

Igår torsdag när jag och Louise hade vaknat och hon begett sig hem igen så åkte jag ut till väla med mamma & pappa. Var inte meningen att jag skulle shoppa utan mer vara smakråd för mamma, men på något vis lyckades jag komma hem med ett par nya jeans, ett par joggingbyxor, ett linne och en thomas saboo länk till.  Riktigt nöjd dessutom åt vi god mat på väla också scampi räkor med grönsaker, nudlar och stark sås mums.

På kvällen blev det Landskrona karnevalen med min babe och huvudpunkten var självklart all mat och godiset haha. Åt langos med räkor och allt som hör till, sedan var det dags för att se Timbuktu och damn och han var riktigt bra live. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0