Min nyår!

Nyårsafton blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig...

Men iallafall det hela började hemma hos Kajsa med tre rätters middag där Kajsa, Lina, Metsi, Louise, jag & Linda befann oss. Till förrätt blev det en räkmacka med fördrink, till varmrätt blev det kycklingfilé i dijonsenapssås med klyftpotatis och en sallad och till sist efterrätt som bestod av fruktsallad med grädde. Riktigt gott med andra ord!

Kvällen hos Kajjan bestod av spel och skratt men även lite tjafs men det är väl så vi tjejer är. Klockan halv tio ungefär begav jag, Kajsa och Linda oss till påarp där vi sedan var resten av kvällen. Trevliga killar och tjejer var där och kul hade jag, förutom vissa saker men det är sånt som händer när man inte har tillräckligt uppmärksamma vänner eller något. Men trots det blev det ändå bra tillslut och jag fick min vilja igenom, klockan halv fyra fyra satt vi iallafall i en taxi hem till Kajsa.

Nyårsdagen tillbringade jag hos Kajsa vi åt räkmackor och städade lite sen gick vi till Maxi köpte en jävla massa godis & självklart cola också tittade vi film här hos mig och krängde hela kvällen en riktigt bakisdag, men det är så det ska va på nyårsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0