Torsdag kväll

Är nyss hemkommen från jobb och det gick bra att jobba idag med, dock fick jag vara på andra sidan där det bara finns 4 loger så det var ju lite stressigt i början och hitta saker och så men det fixade sig. Dessutom var det mycket mindre att göra på den sidan och det är väl både postivit & negativt. Positvit är ju att man har chans att titta på matchen lite och negativt att tiden går långsammare. Nej men det var lika kul idag jag gillar verkligen att jobba där, får verkligen hoppas att det blir mer verkar lite sturligt nu nya folk som ska in och snack om vi är för många redan. Aja gött som attan också att Rögle vann mot Frölunda som ligger mycket bättre till än Rögle. Jag bringer tur vart enda gång jag jobbat har rögle vunnit.

I morgon är vi som sagt lediga riktigt skönt & välbehövt ska bara vara hemma och ta det lungt. Blir nog inget festande eftersom jag har urinvägsinfektion och går på pencilin var hos doktorn innan idag. Konstigt nog tog hon inget kisseprov så får hoppas att det gör över och att det inte är något annat.

Nu ska jag ta något att käka sen sova så puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0