Snöstorm.

Hej hopp! Bröt trenden med ensamhet och spenderade min kväll med Kajjan girl, som också fick mig på andra tankar och bättre humör. Vi har kollat på film och krängt en massa cheez ballz och druckit cola mums! Gick inte så bra med att vara nyttig haha får ta det nästa vecka eller något, det är ju trots allt långt kvar till Costa.

I morgon kommer målaren hit klockan sju lagom tid? nej fy för.. Ska gå raka vägen in till mammas & pappas rum och sova vidare. Sen på dagen ska jag och mor min in till stan och kolla mobil till mig hoppas jag får med mig hem en också. Har fortfarande inte bestämt mig, lider ju svår beslutsångest men det löser sig. Nu blir det sängen om man kan sova det blåser ju inte lite hej snöstorm, vem fan vill ha snö nu?



Såhär skulle det sett ut den 24 december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0