Sunny day.

Kunde jag sova igår? Nej det kunde jag inte, vet inte om det berodde på alla ljud blåsten förde med sig eller om det var för att jag skulle bli väckt halv sju. Men efter mycket om och men somnade jag väl vid två tiden, inte kul att bli väckt halv sju då. Tänkte ju sova vidare direkt men så blev det inte riktigt somnade väl vid halv tio igen och har precis vaknat nu, fortfarande helt utmattad kul.

Sista dagen på lovet idag känns väl inte helt ok men vad gör man? Det är fint väder ute iallafall alltid något positivt. Får se om jag orkar masa mig upp ur mammas sköna säng och gå ut en sväng sen, lutar dock åt att ligga kvar här och mysa med mina kisar. Vågar knappt röra mig i lägenheten målaren springer runder här som en tetting, som tur är håller han sig i andra hörnan.  Nej lite frukost i magen sen är man nog fitt för fight igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0