Söndag.

Idag när jag vaknade hade jag sovit i 12 timmar och trots det kändes det som jag hade blivit överkörd, fy för ont i hela kroppen och fortfarande sjukt trött. Men jag gick upp och gjorde frukost sen begav jag & mamma oss upp till Raus för att städa lite till. Fy fan vad äckligt det blir i ett hus man bott i så länge, så vi var där och städade i typ 3 timmar riktigt jobbigt så till sist la jag mig på golvet och då insåg mamma att vi nog skulle sluta för dagen haha. Men för detta jobbiga jobb betalade mamma halva min mobil, så det var lätt värt det!

Nu har jag ätit för ett tag sen färsfyllda paprikor riktigt mumsigt, snart ska vi sätta på en film kommer inte ihåg vad den heter men det var en thriller iallafall så får hoppas den är bra. Men först måste jag verkligen lägga in alla kläder i gardroben som jag slängde på golvet i fredags. Efter filmen ska jag direkt i sängen för ännu en ny skolvecka hoppas jag vaknar i tid ser inte ljust ut nu för fy vad jag är trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0