Skola igen!

Jaha då var man tillbaka igen efter ett underbart skönt jullov ;D Har haft det både lungt & skönt och kul & galet.

I skolan idag skulle vi göra en massa sa vår lärare Karolina sist vi träffades men kan inte påstå att vi har gjort så mycket idag. Börjat på marknadsföring för Turism och gjort några uppgifter det var allt, men sen hade vi ju bara lektion till halv tolv. Så det blev mest lekstuga i skolan idag men man ska inte klaga.

Och i morgon är vi lediga för jädra skönt behövs ju nu efter en jobbig skoldag skämt och sido. Men vi är lediga iallafall, okej inte helt lediga har projektarbete.

Nu vill jag bara att tapetseran ska va klar så jag kan ställa iordning på mitt rum för andra gången, kan ju sätta upp tavlor denna gången. Min brors rum är redan klart och det blev riktigt fint, blev nästan avundsjuk för när jag tittar in i mitt så var inte min tapet på fondväggen så som jag förväntat. Varför blir jag aldrig nöjd? Men det blir nog fint när de vita tapeterna också är uppe, får hoppas på det bästa.

Just det Rönnowska i ett nötskal igen första skoldagen börjar med vattenläcka & förmodligen falskt brandalarm nej det är fint rönnowksa, bra jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0