Set me free

God kväll!

Denna dagen har gått väldigt fort tycker jag vilket är skönt. I skolan idag började vi på en ny kurs Svenska C massa muntligt men även skriftligt kan bli roligt med det muntliga. Sen var det dödens lektion Samhälle med Egil, men som tur var slutade vi redan halv tolv idag så jag stod ut med Egil.

Och vid två tiden idag åkte jag & min bror till Farmor där min kusin Ronja redan befann sig, det blev fika med tusen kakor okej inte tusen men typ 5 olika haha så där sprack det att vara nyttig. Senare fortsatte jag på onyttiga spåret med en calzone special fast delade den med Ronja så åt iallafall inte hela, precis som om det skulle vara bättre? Nja kanske lite. Aja när vi kom in till stan igen efter en visit på landet åkte jag och min bror och solade och nu på kvällen har jag bara myst runder, tittat lite tv och såhära.

Nu däremot måste jag plugga på mitt turismprov har inte blivit så mycket pluggande idag fast lite har jag läst det, alltid något. Sen blir det sova, som jag egentligen vill göra nu får läsa snabbt.

Godnatt mina vänner & fiender vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0