Saturday.

Idag känns det som söndag fast det är lördag och det är ju bara positivt. Är trött idag också fast jag sovit relativt mycket men det är väl penicilinen som gör en trött. Om ett tag kommer Kajjan girl hit hon ska få se mitt rum som ju är nytapetserad sen en vecka tillbaka eller lite längre. Länge sedan hon var här nu, sen ska vi ut och gå en runda och snacka en massa.

Annars idag händer det inte så mycket ska faktiskt plugga lite till turism läxprovet på måndag. Undrar när sist jag pluggade en lördag var haha. Men vill som sagt inte sitta dagen innan och inte ha koll på någoting, så bättre att läsa det i en timmes tid idag så att man har lite koll.

Ikväll vet jag inte vad som händer vill göra något skojigt vet inte om jag menar festa  mendet tror jag inte haha, men kul ska det va. Så vi får se vad som händer återkommer senare, ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0