Sammanfattning år 2008!

Nu har det varit nytt år i fem dagar, så jag tänkte slänga in en liten sammanfattning av år 2008 för min skull men även för er som är intresserade.


- Året började med en operation i ögat, tog bort en hemsk knast.
 Sedan bestod Januari mest av skola och några 18 års fester.


- I Februari började jag & Johanna simma ganska flitigt.
- Det var ännu en 18 års fest
- Jag och Louise firade alla hjärtans dag tillsammans
- Jag klippte page
- Började även träffa en kille som ibland fortfarande
dyker upp i mitt hue och i verkligheten med för den delen med.

- Mars månad invigde jag, Corrin, Emmelie och Louise med att åka till Retro som vi alltid gjorde år 2007.

- Louise & jag blev beroende av serien 2900 happiness
- Louise ställde till med en riktigt rolig klassfest, där även våra andra vänner infann sig.
- Linda hade klassfest hon med
- Jag, Louise & Corrin bokade biljetter till Hultsfred 08

- April betsod en stor del av praktik på resteamet i Klippan 
- Jag slingade håret blondt men det blev typ helt blondt, så jag blev blond.
- Jag var nykter på Valborg för..

- Den första Maj åkte jag på min första resa utomlands till Tyskland alltid
något tillsammans med Resteamet.
- Jag träffade min bästa vän Louise i Tyskland efter 10 dagar ifrån varandra ( hon hade varit i spanien)
- Det var as mycket plugg i skolan

-  Jag var på Ullared och på en skåneresa med praktiken
-  Louise & jag började gå ut väldigt mycket trots att det vara 4 månader kvar till 18 års dagen.

- Det blev riktigt sommarväder i början av Juni så vi var på stranden
- Och den 4 Juni fick vi äntligen sommarlov, vårt sista sommarlov!
- Min bror tog studenten och det blev en rolig studentfest.
- Louise, Jag & Corrin åkte äntligen till Hultsfred och hade 3 crazy days där, 
till vår stora besvikelse kom inte Linkin Park men vi hade kul ändå.
- Midsommar hos Kajsa var bra
- Vi var mycket hemma hos Metsi och mös
- Jag bodde hos Johanna ett tag när hennes pappa var bortrest

- Många dagar i Juli spenderades i min trädgård där vi sola & babade i min pool.
- Jag & Louise med fler spenderade många juli kvällar i mitt uterum med förfest
sen utgång.
- Längtan till 18 års dagen var enorm
- Helsingborgsfestivalen den 24 - 26 juli där jag bodde hos Louise, det
var fest på kvällarna och mys på stranden / poolen på dagarna. Dock
var festivalen roligre 06 & 07
- Juli avslutades med en liten semester vid Olofström med Louises familj & fler

- Efter en hel sommar utan jobb fick jag tack vare Johanna jobb på Hamnkrogen i Augusti
- I augusti blev det en del fester och efter 10 veckors sommarlov började 
skola igen den 25 augusti
- När skolan kört i gång invigde vi första helgen efter lovet med massa party.

- I September fortsatte jag jobba på hamnkrogen i mellan åt, men sen rann det ut i sanden.
- Kajsa fyllde 18 och hade fest vilket även Angelica gjorde, och även hon hade fest!

- Oktober kom äntligen och det blev en månad full med fest, först var det Corrins 18 års fest
och sen tulles 21 års fest på Banhof
- Sen kom den stora dagen jag & Louise blev 18 den 9 oktober.
som vi firade med middag på tivoli sen en liten utgång
- Fast den 12 firade vi det ännu mer med vår första lagliga utgång
- Helgen efter hade jag & Louise vår 18 års fest med Barnkalas tema!
- Jag, Kajsa, Louise & Linda tog foton på The studio i Malmö
- Månaden avslutades med en klassfest hemma hos Frida

- November invigde vi med en Halloween fest hos Angelina sen utgång
- Helgen efter hade Johanna sin 18 års fest på Cardinal 
- Dagen efter var det maskerad hos Lovisa :)
- Jag blev brunett igen
- Vi bestämde oss för att flytta ifrån raus
- Det var julskyltning på Råå
- Första snön kom
- julskyltning i stan sedan mat på haket med tjejerna

- December började med att jag, Kajjan, Louise och Angie
bokade resan till Costa 09
- Lussevakan spenderades hemma hos Johanna med flera där vi bara mös
- Det var jordskalv
Jullovet började den 19 december och då hade vi julfest hos
Lina, som blev hur lyckad som helst sen utgång.
- Julafton hos Christer många fina julklappar, god mat & trevligt sällskap.
- Juldagen aka åretsfestdag då det blev förfest hos anige sen en galen utgång
- Mellandagsrea!
- Flytten till Råå den 29:onde
- NYÅRSAFTON hos Kajsa sen Robbe redigt bra.

Nu när man skriver en sån här sammanfattning får man klart för sig hur mycket man har gjort, hur mycket det har betytt och hur roligt det har varit. Så tack allihopa som gjorde år 2008 till ett super år. Nu är det år 2009 och jag säger som Pesa det är verkligen vårt år: Costa Brava, balen, studenten och mycket mycket mer, det kommer bli sååå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0