Party Lördag.

Idag har jag inte åstakommit ett skit har bara snackat i telefon och suttit framför datorn. Eller jo just det jag var och köpte en blomma till killen vi ska hem till idag som fyller 20. Det hade inte varit fel att fylla 20 nu, men det är bara 1 år och 9 månader kvar för mig det går snabbt eller inte..

Snart måste jag göra mig iordning och hoppa in i duschen sminka mig och bla bla så jävla jobbigt. Kunde man inte varit snygg ofixad men nejdå. Fett onödigt inlägg detta blev men ändå, tänkte bara säga typ ha en fet fest kväll för det ska jag / vi ha så ses vi i dimman puss & kram från party emme!


Kommentarer
Postat av: angelina

"party emme" , i liiiiiiike :D

2009-01-10 @ 19:15:22
URL: http://angelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0