Onsdag = lillördag

Svenskan i morse var kul brukar inte säga så om lektioner eller skolan överhuvudtaget, men jag gillar verkligen Svenska C det är roligt man slipper rabbla verb substantiv adverb och allt vad det heter. Istället är det massa muntliga saker som idag spela vi upp en "pjäs" av en dikt. Efter det återstod det bara en lektion Samhälle där vi även idag lyckades snacka bort första halvtimmen idag blev det prat om Egils liv igår var det om bilar. Men varför inte det är ju också lite samhälle kanske inte så mycket ekonomi men vadådå.

Efter skolan följde lis fis med hit drack lite kaffe och snackade skit, sen gick hon till doktorn hoppas det gick bra får ringa och höra sen. Nu borde jag plugga men va fan ni vet hur det brukar bli man hittar på tusen andra saker att göra, jag har till och med hjälpt mamma och tvätta allt för att slippa plugga. Men ska sätta igång snart så man slipper det ikväll.

För ikväll blir det mys framför tvn med mina cheez ballz så bra gick det att vara nyttig mohaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0