Onsdag eftermiddag

Tog ett tag innan jag satt igång med pluggandet men nu har jag börjat har en liten paus det är viktigt med pauser för att man ska få in allt i huvudet. Fast tror jag kan det men man vet aldrig ska testa mig sen. Egentligen vill jag bara bädda ner mig i sängen och sätta på en bra film för jag har fått så ont i magen och bak i njurarna förmdoligen inget allvarligt men grymt störigt nu när jag ska fokusera på provet. Äh ska nog gå bra ändå!

Hade velat gå ut & gå aldrig fel att röra på fläsket men nu är det mörkt och innan det blev mörkt så var det skitigt väder det vill säga dimma så det är inte så lockande att gå ut, ge mig vår nu. Då kan man gå en himla massa och det blir inte mörkt så tidigt heller.

Och Louise du bör inte satsa på orange gult igen har hört att det inte är inne längre men annars fint som fan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja. snart dax att sätta igång ordentligt, antar jag. ;p men är egentligen inte såå mycket man ska kunna. :)

2009-01-14 @ 17:00:34
URL: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0