Myskväll hos Lojs.

Igår efter vi hade käkat en god middag bestående av fläskytterfilé, potatis kakor med svampsås så begav jag mig hem till Louise. Tvingade henne att titta på Lets dance så det gjorde vi, fick oss ett gott skratt av blondinbella men det var nog meningen att hon skulle dansa just så fult vid det tillfället. Krängde mina älskade cheez ballz och chippe och dippe gjorde vi också oj höllt på att glömma colan.

Louise syster tipsade oss om raj raj när nour beställer mat hade nästan glömt bort hur roliga dem är så det roade vi oss med ett bra tag, dem är så sjuka och det är så mycket min och louises humor haha. För övrigt hade vi riktigt skoj igår för att vara en hemma kväll med tv tittande men det blir alltid så när det är jag & Louise.



Louise & jag för ett bra tag sen men fortfarande bästa vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0