Mysig dag.

Jag och mamma åkte ju till stan innan idag och tittade på balklänningar, hittade tyvärr ingen som passade min smak tycker det är för mycket med alla paljetter och sånt. En klänning var fin fast den var självklart slut kommer in i slutet av februari men vetitusan ska nog sy en ändå, eftersom jag vet precis hur den ska se ut. Måste bara hitta någon som kan rita den till mig så blir det nog bra. I stan köpte jag iallafall en ansiktskräm och en tröja på gina.

Åt kina mat gjorde vi också och gud vad gott det var, sen blev det friterad banan med glass till efterrätt mums gi fri dag idag alltså. Tänkte bojkotta gi men då ska min pappa börja på gi på måndag och även mamma så jaha då får jag väl också fortsätta haha. När vi var mätta och belåtna åkte vi till Danmark och inhandlade alkohol, nu är jag helt slut har feber och ont i halsen urk, hoppas verkligen det blir bättre till i morgon. Ska ju bara vara hemma idag och mysa så det lär ju inte bli sämre med sjukan iallafall. Egentligen vill jag ut som varje fredag men nej får ta igen det nästa helg, då blir det all in ellerhur Louise? du jag & wolga kan inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Louise

you, me & wolga goes all in ;) YEEEEEEEEEEEEEEEAH!

2009-01-30 @ 22:30:26
URL: http://louiseingridceli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0