Mys dag.

Nu har precis mina tjejer Johanna & Kajsa lämnat mig. Kajjan kom hit vid tre tiden och då bokade vi bana till bowling på Fredag. Blir bana 20 bra sa hon i telefonen? Då säger Kajsa eh kan vi få något närmare.. baren menar du säger tjejen?Hahah ja säger Kajsa, så det fick bli bana 16 inte så jätte nära baren men vi fixar nog det ändå haha.

Sen gick vi ut och gick och då joinade Johanna panna oss gick en runda sen gick vi in en sväng till Jeanne och snackade med henne, och sedan hem till mig där vi har varit nu och mysit ett bra tag. Ska jag göra lite turism läxa och svenska läxa nu.

Louise bli frisk nu saknar dig i skolan och annars också my lovely friend  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0