Min dag

har bestått av att umgås med Johanna och det har varit helt lovely. Vi har fikat, snackat en massa skit, ätit middag och varit ute och gått en runda i regnet. Tack för idag gummsi ♥

Annars har jag pluggat lite i mellan åt på turismen men känner inte riktigt motivationen har koll på det men kan inte det som ett rinnande vatten men det får räcka nu. Klockan nio ska jag se på film med mor min och han älskade dem alla eller något sånt, sen blir det sängen. För i morgon är det ju ny vecka igen vilket innebär skola & plugg usch ge mig fredag då jävlar tjejer ska vi parta. Och jag ska även inhandla en massa nya saker för då är det löning hoppas nu lönen kommer men det borde den ju göra.



Jag & Johanna på min & louises 18 års fest!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Baby <3

2009-01-19 @ 22:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0