Måndag natt.

Dagen idag började med att jag & mamma åkte iväg till Ikea och handlade lite grann bland annat lampor, krukor osv. Sen gick vi även in om på väla en runda och åt på grafitti alltid lika gott. Skulle handla en ny mobil men blev inte riktigt tid med det för jag skulle åka i väg och jobba.

Och det gick lika bra idag som det gjorde sist trots att jag hade sjukt ont i huvudet och var helt slut i kroppen. Fick jobba med min äskling Louise så det kunde ju inte bli bättre, folk trodde vi satt ihop undrar varför? haha, nej men vi är faktiskt ett riktigt bra team när vi jobbar tillsammans.

I morgon har jag inga måsten alls ska bara va hemma och göra ingeting och det ska bli så skönt. Där ljög jag, för Louise och jag ska nog till IH ett tag men det blir i sånna fall på eftermiddagen så det är lungt. Nu ska jag sova, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0