Måndag kväll.

Det var ju riktigt skönt väder ute så jag gick en halv lång runda i snabbt tempo. När jag kom hem igen lagade jag mat med mammi blev kycklingfilé med tsatsiki och massa grönsaker. Ikväll ska jag bara titta på tv någon ny serie och csi ny sen ska jag gå och lägga mig i lagom tid så jag kommer upp i morgon till ännu en skoldag.

Veckans planer:
tisdag: skola, sen träffa Kajjan
onsdag: skola, sola, plugga?
torsdag: skolan, förhoppnigsvis jobb på lindab
fredag: ledig, Danmark med mamma & pappa, mys på kvällen. 
lördag: förhoppnigsvis jobb på lindab, på kvällen utflyttningsfest hos Robban & Simon
söndag: ta det lungt & ladda för en ny skolvecka, är det inte lov snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0