Måndag

Och ny skolvecka. Missade första lektionen idag eftersom jag vaknade klockan åtta men det var inget viktigt ändå Egils lektioner klarar man sig utan. När jag kom till skolan vid halv tio var det dags för turism lite viktigare inte för att vi gör så jätte mycket men ändå. Hade ju läxprov och det gick åt helvete haha hade inte ens hälften rätt, bra jobbat emilia! Jag som trodde att jag kunde det, men ack så fel man kan ha eller så formulerade Karolina frågorna konstigt ja det också.

Sen har vi som vanligt gjort några uppgifter och typ snackat en massa annat som vanligt. Längsta dagen på hela veckan är avklarad utan problem skönt. Nu ska jag ta mig en macka sen ska jag till maxi med mor min.

Förresten idag fyller min bror hela 20 år nejdå inte avundsjuk på det heller, han är i Tokyo och kommer förmodligen fira som fan eller så gör han det just nu har inte riktigt koll på tiden men iallafall Grattis min älskade bror om du läser detta inte för jag tror det men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0