Lugn helg.

Igår blev det en hemma kväll tillsammans med mamma & pappa och det var riktigt länge sedan jag bara satt hemma en fredag med mamma & pappa och tittade på tv och käkade godis men det var skönt och mysigt. Tittade på Let´s dance och Hjälp men den serien är ju inte alls lika kul längre? Förutom Örjan för han är alltid rolig " ta miss kung fu panda här ifrån" haha. Mitt i mitt tv tittande kom jag på exakt hur min balklänning skulle se ut har förvisso vetat det ett tag men iallafall så jag började skissa på den och det ser riktigt bra ut faktiskt. Får se om en sömmerska förstår hur jag vill ha den bara. Idag var det dags för jobb igen och det var som vanligt roligt. Ett extra plus var ju att maten var grymt god och att Rögle vann med 6 - 2. Ett minus var ju dock att jag och Louise gick halva Ängelholm runt för att hitta en busshållsplats haha, fanns bara busshållsplatser på ena sidan men efter mycket om och men hittade vi en, så vi kom hem. Ikväll har det varit lungt igen och snart blir det bingen hörs i morgon puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0