Lillördag.

Kort dag i skolan idag som vanligt riktigt skönt, när jag kom hem lagade jag lunch. Sen gick jag ner i tvättstugan med mamma och hjälpte henne att tvätta inte för jag gör så mycket, är mer med som moraliskt stöd haha! Tänk när man blir vuxen då är man tvungen att tvätta, städa, aga mat osv. På ett sätt vill jag bo själv nu typ men på ett sätt inte för man har det sååå bra hemma.

Innan idag tittade jag på Oprah brukar inte göra det men i brist på annat och då handlade programmet om hundar, blev helt tårögd för hundarna var så gulliga. Det var en hund som dansade, sen hade en hund bara två ben. Ja ni skulle sett så söta dem var, låter ganska töntigt nu men det var det icke då.

Idag har jag även varit på apototeket (mattski igen) och på maxi och handlat lite. Om ett tag ska vi äta middag det blir lax mums. Orkar inte göra något alls mer idag känner mig helt slut, trött, skakig och svag. Vet inte vad det är har varit hos doktorn förra året och kollat men ingeting är fel på mig konstigt.. Får stå ut med att skaka som en gammal gubbe ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0