Lilllördags kväll.

Har inte dykt upp så mycket intressant idag men jag återkom ändå. Något som har hänt är iallafall att jag vet att jag ska jobba i morgon och det är bra. Sen att vi inte behöver gå till skolan i morgon fick uppgifter att göra hemma istället så vi är lediga. Dock verkar uppgifterna omöjliga finns tydligen inte svar i boken enligt Louise också är det 5 sidor med frågor aja löser sig har iallafall till på måndag på mig.

Kureringen håller jag på med men läste på internet att c - vitamin inte alls hjälpte när man var förskyld okej så stod det inte det stod att det inte var vetenskapligt bevisat. Och att man kunde få njursten av för mycket c - vitamin men då ska man nog käka väldigt många apelsiner och dricka litervis med jucie. Så jag kör på c - vitamin ändå.

Nu ska jag titta på tv med min mamma blir semestersvenskar & made in sweden, men först ska jag göra min sjätte kopp te för idag. Undrar vilket det blir den här gången citrus eller vanilj får nog bli vanilj, ha det gött ät kött!

Kommentarer
Postat av: emmelie

aja :P haha tre och en halv sida var det.

2009-02-01 @ 13:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0