Let us live.

Maten var riktigt god men har redan tröttnat på sparris typiskt. Första gången jag åt det denna veckan var det as gott men nu är det urk på burk, så nu kan jag inte äta det på länge. Nu sitter jag här som vanligt just nu spelas det en sorlig låt på lugna favoriter Eric Clapton - tears in heaven riktigt fin ändå. Snart är det unga mödrar på tv måste se på det för att dem är så otroligt korkade man skaffar inte barn när man är 15? Okej man kan göra det men nej det är för ungt man är själv ett barn. Men som med allt annat är det egentligen upp till en själv är man mogen för att vara mamma vid 15 får man ju lov att vara det. Fast jag förstår inte det man sabbar typ hela sitt liv..

Senare är det semestersvenskar det handlar ju trots allt om reseledare och det ska ju jag kanske bli ett tag sen efter studenten, så det måste jag titta på. Efter det är det Made in Sweden och det ska jag också se, så det blir en riktig tv kväll.

Helgens planer:
Fredag: Bowla med Kajsa, Louise & Johanna ♥ Sen blir det utgång!
Lördag: Jobba på älskade Lindab Arena, på kvällen blir det
avskeds/födelsedags fest hos My.
Söndag: Bara ta det lungt och ladda för ännu en skolvecka, ge mig lov.

Ser ut att bli en riktigt bra helg och dessutom är det bara en skoldag kvar denna veckan är ju ledig på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0