Let go.

Mammas hår blev fint och snart ska mitt bli lika fint, ska färga det i samma färg som sist alltså chokladbrunt vågar inte ha för mycket rött nu. För i mars ska jag börja göra ljusa slingor för att få det blondt och fint till balen som är den 28 maj. Vet exakt hur min klänning ska se ut nu, men vet inte hur tusan jag ska kunna förklara det för en sömmerska. Har heller ingen aning om vilken färg eller jag vet men då måste det vara en perfekt nyans av den färgen annars vill jag inte ha den. Stackars den som ska göra min klänning hon kommer inte få det lätt, jag som är så petig och ska ha allt perfekt. Men den dagen den sorgen.

Undrar vart tusan min mamma & pappa blir av dem skulle bara till maxi inte så långt här ifrån men jaja dem kommer väl snart. Nu för att vara exakt hör dem i trappan, då blir det snart mat. Ska göra en tomatsoppa med lök den är riktigt god mums. I morgon är vi lediga för jädra skönt ska sova länge länge sen ska vi till väla & Ikea. Nej nu ska jag göra min soppa vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi tvingar dem ;)

2009-01-22 @ 20:51:06
URL: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0