Kvällning.

Har nyss kletat på mig en ansiktsmask och hoppas på att min hy ska bli len och fin och att alla finnar ska puts försvinna, tyvärr funkar nog inte en ansiktsmask så bra mot finnar men len ska jag nog allt bli. Klockan nio är det dags för CSI NY det bästa av dem tre tycker jag. Sen blir det sängen direkt efter det för så trött som jag förmodligen var i morse när klockan ringde hörde inte ens den håller inte. Måste lära mig att gå och lägga mig i tid så jag är pigg och glad när klockan ringer klockan sju inte så stor risk för det trots att jag lägger mig tidigt men ja.

Har funderat över GI igen jag vet jag skrev om olika dieter och skit och mög i mitt förra inlägg men när jag går på GI mår jag sjukt bra i min mage och det är gott med mycket sallad och liknande sen är det ju alltid kul om man kan gå ner lite i vikt och om det syns. Så ja får ta en funderare till, så ikväll ska jag passa på att kränga en massa hahah man måste ju passa på ifall ifall jag börjar i morgon. Ska inte köra en fullbordad GI tänker äta knäckebröd, frukt, mjöl i såser och grytor och så men annars bara kött,fisk, kyckling och sallad. Nej nu måste jag ta ut min ansiktsmask vi hörs i morgon puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0