Just another day

Jag överlevde men det var precis, fy för vad jag hostade igår och mådde allmänt kasst. Fast självklart var det kul på jobb som vanligt, det är ju inte varje dag Fredrik Ljungberg sitter i ens loge. Annars hade jag väldigt trevliga folk i minga loger som till och med gav mig dricks. Tråkigt nog förlorade Rögle även denna matchen men på lördag då vinner dem.

Idag är min hosta / förskylning varken bättre eller sämre förutom att jag höll på att kvävas när jag fick en host attack kunde knappt andas och självklart gör det inte saken bättre av att jag börjar böla. Men efter lite slemlösande och hostmedicin rättade det till sig. Snart ska jag börja göra ve mig för jag och mamma ska in till stan och kolla balklänningar börjar få lite panik nu, för det är ju ganska många som redan har köpt sin klänning och igår när Louise köpte sin sa dem att hon var ute i sista stund. Jag som trodde man var tidigt ute om man börjar nu i januari aja det fixar sig. Vid två tiden kommer pappa till stan och då ska vi äta kina mat sen åka till Danmark och handla lite och mysa.

Ikväll blir det bara lungt, för det blir jobb i morgon också gött! Ska bege mig nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0