Jävla skit!!

I morse när jag vaknade var självklart min förskylning och hosta värre så typiskt. Dessutom är jag sjukt hes låter som en kråka typ haha. Så även idag har jag proppat i mig apelsin, jucie massa c - vitaminer alltså och redan 3 koppar te. Min röst blir mycket bättre när jag dricker te men kan ju tyvärr inte dricka te hela tiden när jag jobbar. För det blir jobb idag ändå, har varken feber eller är speciellet förskyld på det viset, visst rinner det i mellan åt men absolut inte mycket. Så det ska nog gå bra ändå. Allt te drickande har resulterat i magkatarr känner jag nu usch.

Innan idag köpte jag hostmedicin så får typ dricka hela flaskan nu så hostar jag kanske inte igen. Nej en dusch två panodil och lite mat så är jag fitt för fight och redo för att jobba. Man kan ju alltid inbilla sig, egentligen vill jag bara bädda ner mig i sängen och ligga och läsa min bok men icke. Nu ska jag duscha återkommer senare idag om jag överlever dagen vill säga hehe puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0