I turn to you

Skolan idag var som varje tisdag & onsdag, först svenska c med massa muntliga skojiga grejer sen samälle där vi såg en film om inflation skönt att Egil var tyst för en gångsskull. När jag kom hem från skolan lagade jag lite lunch och åt tillsammans med mor min, blev så trött när jag ätit så jag gick och la mig och läste lite sen somnade jag i nästan en och en halv timme och det var riktigt skönt. Dock var det inte riktigt lika skönt när jag precis hade vaknat men nu så känns det bra fast jag är ju fortfarande trött.

Ge mig sol och värme så kanske man blir lite piggare? Nu har ju inte solen varit framme på flera dagar och trots att det är tråkigt & tröttsamt här så blir man faktiskt lite piggare och gladare när solen skiner. Om ett litet tag kommer Kajjan girl hit mysigt! Så vi hörs senare idag, ha en bra tisdag :) Själv vill jag helst ha fredag nu..



Kajjan & jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja, tack! :D:D blev nöjd som fan!

2009-01-27 @ 17:08:51
URL: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0