Hold on.

Fredag idag lätt veckans bästa dag, innan var lördag bäst tror jag, men nu måste det vara fredag eftersom vi är lediga och man kan sova länge och sen bara göra ingeting. Vaknade upp idag efter 11 timmars sömn och var fortfarande trött men tog mig i kragen och gick upp, åt en god frukost och nu sitter jag här som vanligt och filosiferar. Om en timmes tid eller så ska jag iväg och handla med mammi & restrerande familjemedlemmar. Händer nog inget mycket mer spännande nu under dagen men jag klagar inte det är bara skönt.

Ikväll blir det förmodligen film / mys kväll med Lojs men man vet aldrig med oss men båda två går ju på penicilin så det får nog bli lungt denna helgen ändå.

På söndag åker min kära bror iväg i 2 månader måste erkänna att jag är avundsjuk tänk att få åka utanför Europa i 2 månader till bland annat Thailand, Dubai, Vietnamn, Indien.. Men när jag har jobbat och sletet ett bra tag ska jag också unna mig en sån resa och åka ut och se världen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0