Helgen!

Dålig uppdaterande men har helt enkelt inte haft tid eller ork. Och min helg har varit riktigt bra & rolig.

Fredagen började med att jag, mamma och pappa begav oss till väla åt lite sen gick vi in på ikea och köpte diverse saker till hemmet. Jag fick ett nytt bord till min tv, lampa och sängöverkast. Efter det blev det väla igen och jag fick med mig hem ett armband, en svart kofta, en svart kortarmad blus och en ny mobil är riktigt nöjd. När vi kom hem kom Kajjan hit här också åt vi tacos sen började vi göra ve oss och förfestade lite. Klockan åtta satt vi på bussen påväg till bowlingen även Louise var på bussen, senare kom även Johanna. Det var riktigt kul och bowla och självklart vann jag mohaha.

Efter bowling blev det en riktigt go utgång som började på bulls och sedan gick vi till bakom och där blev det verkligen all in som jag tjatade om hela kvällen. Nej men det var riktigt roligt tack alla för en lyckad utekväll!

Lördag: Efter 3 - 4 timmars sömn var det upp och hoppa och bege sig till jobb och det har nog aldrig varit så jobbigt att jobba som det var igår fy fan alltså. Men jag & Louise stod ut och det är ju trots allt väldigt kul att jobba där förutom att det blev lite kaos med maten och dem förlorade. När jag kom hem på kvällen vid halv nio tiden åt jag lite sen decka jag direkt så trött har jag inte varit på länge och ont i hela kroppen hade jag.



jag & kajjan



jag & lojs



johanni & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0