Grått & trist

Är det om man tittar ut genom fönstret urk. Jag vill bara bort, bort härifrån. Ser sjukt mycket fram emot vår klassresa till Prag den 11 mars det ska bli kul och skönt att komma bort även om det bara är 6 dagar.

Skolan idag ja vad ska man säga? Vi hade marknadsföring för turism hela dagen och det är väl helt okej. Fast jag känner mig tyvärr totalt omotiverad till att lära mig det Karolina säger. Jag bara tittar på klockan och tänker på vad jag ska äta när jag kommer hem haha. Men jag älskar ju mat så det är ju inte så konstigt + att jag är skoltrött nu behöver lov. För ett tag sen var jag och solade skulle ta ståsolariet men där var lite tid kvar också var där ett annat ledigt. Så jag tog det istället, fick skit mycket färg på kroppen framförallt på magen men typ inget i huvudet kul.

Nu ska jag fortsätta färga mammas hårg sen ska jag nog sticka iväg och köpa färg så att jag kan färga mitt hår också.

Första inlägget på min brors och hans resekamraters resedagbok idag, dem hade träffat Meryl Strep eller hur det stavas. Och på söndag lämnar dem Tokyo och åker till Bangkok nejdå är inte avundsjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0