Get it on.

Ännu en skoldag avklarad och det var den tråkigaste och onödigaste denna veckan, vi har verkligen inte gjort något vettigt. Inte på svenskan iallafall skulle börja på våra tal men det blev mest prat om allt mellan himmel och jord istället. Idag åt jag och Louise i matran tänkte att det kunde bli gott med fiskgratäng men det var nog den smaklösaste fisken jag smakat på länge, urk på burk typ? Sen åkte jag och lojs och solade i ståsolariumet i miatorp dålligt med färg denna gången tyckte jag inte på magen / benen men i huvudet. Det är ju där man vill ha färgen yeye..

När jag kom hem höll jag på att dö av mina menssmärtor fy farao vad ont jag hade, tror aldrig jag har haft sån mensvärk. Men efter ett tags bölande och gapanade så hjälpte tabletten så nu är det frid och fröjd igen. Dock börjar jag bli förskyld eller jag är förskyld men ont i halsen börjar jag få, det kliar sådär irriterande nu så att man måste hosta. Så idag ska jag kurera mig med te & c- vitamniner så jag inte blir mer sjuk för det har jag inte tid med om det blir jobb i morgon och på torsdag och det hoppas jag ju. Måste även plugga lite idag tror jag om jag orkar! Annars så händer det inget speciellet denna onsdagen. Återkommer senare om det dyker upp något intressant puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0