Gårdagen.

Det blev party för hela slanten igår och det var hur kul som helst hemma hos Petter trots att det var i Perstorp men folket var hur trevligt som helst. Vid elva halv tolv åkte vi in till stan, en bilresa som inte var så kul för mig men sånt som händer även den bästa. Väl i stan var jag inte så pepp längre men vi drog iallafall till Bulls ett tag och jag agerade väsk & jack passare fråga mig inte varför för det vet jag inte, tvingad blev jag inte heller haha.

Skulle till bakom men det sket sig så jag & Kajjan gick till kebab House och käkade lite sen åkte jag hem och sov gott. Det kan helt enkelt inte alltid bli som man vill, får ta igen det nästa eller nästa helg igen... Men tack ändå!



Söt tjej till vänster haha palla minen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0