Fredag hela veckan.

Idag väckte mamma mig tjugo i elva efter en natt med kyla så var inte lite förskyld när jag vaknade men det rättade till sig. Iallafall klockan elva kom en glasnisse och fixade fönstret så nu drar det inte så kallt längre.

Annars idag har jag bara fixat lite i mitt rum och även umgåtts med Louise som kom hit ett tag i eftermiddags. Nu är här en massa folk eftersom min bror ska ha förtidig födelsedags fest, han åker ju till alla världens ställe typ en dag innan sin 20 års dag. Och snäll som han är låter han mig vara med och äta sen får jag gå haha.
 
Så det blir fika med mina allra bästa vänner Louise, Kajsa & Johanna kommer bli trevligt. Dock är jag på festhumör men i morgon mina vänner då jävlar i det smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0