Färdig tapetserat.

Äntligen är det klart, så himla skönt. Inatt slipper jag sova i vardagsrummet och kan sova i mitt underbara rum. Dock är här kallt som in i helvete eftersom jag råkade slå i sönder fönstret på insdan som tur är var där två glas så det yttersta sitter kvar. Jag skulle bara stänga fönstret efter målaren också tryckte jag på fönstret, ganska osmart men inte fan trodde jag det skulle gå i sönder. Men jag kom lindrigt undan med ett skärsår i handen och lite små sår på ett finger & armen. Hade jag skurit mig en bit längre ner hade jag skurit mig rakt i pulsådern så jag hade tur i oturen. Bara vi inte åker på 1500 i självrisk så är allt bra!

Nu har jag möbler i mitt rum igen men allt är dock inte på sin plats igen eftersom tapeten ska torka i 24 timmar. Så i morgon kommer mitt rum äntligen bli som ett rum igen.



Så här blev min fondvägg, grymt mycket snyggare i verkligheten
och i helhet med det vita.



Och såhär blir det när saker inte fungerar som jag vill haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0